Snöbilder!







© Cristoffer Mellberg

Jag vet att det har varit lite ont om bilderbloggen. Men min kreativitet har inte funnits där lika mycket som viljan att bara lägga upp fötterna på bordet och dra på en bra film.

Men hur som helst, så är det hur mycket snö som helst i lilla Tidaholm. Så när var och handlade förut tog jag med mig kameran och knäppte några bilder. Inget speciellt, inget jag är jättenöjd med. Men det är bilder i alla fall. Ett försök att komma i gång igen. Dock känner jag att om jag ska komma framåt som fotograf måste jag lära mig HDR på riktigt. Det är det som gäller nu. Det som får bilderna att bli så mycket mer än vad dom är. Så nästa projekt inom foto: Lära mig HDR ordentligt.

För övrigt en slapp dag. Tänkte åka till Skövde och hämta min receiver, men efter att ha ringt till El-giganten och frågat om det fanns inne, så blev svaret: Nej, den finns inte och vi vet inte när den kommer göra det. Så, ingen receiver än på ett tag. Dock känns det helt okej, då dom högtalarna jag ska skaffa inte finns på lager förens i slutet av Januari.

Ljudet får vänta helt enkelt. Skriver mer sen, har ju lovat er en 2009 sammanfattning. Så håll ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0