Fett.

Jobbat kväll. Sen dess har jag gjort mitt obligatoriska träningspass, och nu äter jag hamburgare. Fett att häva i sig 2 burgare klockan 11 på kvällen. Men jag har jobbat och tränat, I need it. Och i morgon jobbar jag 13 - 22.15. Hela 9 fucking timmar. Känns så oerhört långt när det är på kvällen så. Men men, that's life.

Chattade lite med Evelina och Mårten förut. Dom är i sydamerika och åker runt. Dom har varit borta i 4,5 månad nu. Och det var riktigt kul att höra av dom. Jag saknar dom.

Nu ska jag äta upp mina burgare och försöka bli trött.


Kommentarer
Postat av: YES

Sv: Stay tuuuned ;) Än så länge ser det ut som om man slängt in en hel kommun i en liten etta, men det ska vi tamejfan få bukt på!

2010-01-11 @ 23:24:00
URL: http://underdos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0