Flickr.


http://www.flickr.com/photos/HopeAndExplosions
(klicka för att komma dit, öppnas i nytt fönster)

Jag har alltid gillat flickr eftersom det är lika lätt som bilddagboken men ändå samma kvalité som till exempel Deviantart. Dessutom när jag nu har iPhone är det snabbt och enkelt att ta en bild, redigera i telefonen och sen lägga in på flickr.

Dock är jag inte säker på om jag ska lägga in blandade bilder - iPhone bilder på allt och inget & mer seriösa bilder tagna med min systemkamera. Eller om jag bara ska lägga in seriösa bilder.

Vad tycker ni?

Ska dessutom lägga in en egen länk i menyn här på bloggen. Precis som twitter har, ska flickr få en egen. Så det är bara att klicka in. Så nu kan ni kolla in här för att få bilder & text om mitt liv, och sedan klicka in på min flickr för att se mitt liv i bilder. Sweet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0