Flytt.

Jag har bestämt mig nu. Efter att ha testat på tumblr för mig själv i några dagar har jag insett att dess elegans och enkelthet är så pass tilltalande att jag inte kan låta bli att hänga där. Blogg.se känns gammalt, omodernt och tråkigt i jämförelse.

Till exempel kan man om man har vänner på tumblr få deras inlägg på sin dashboard, ungefär som facebook, vilket är ruggigt skönt. Dessutom är ens tweets (om man nu twittrar) på ens blogg för alla att se, och man kan även välja om man vill att ens tumblr-inlägg även ska läggas ut på twitter eller facebook. Tumblr rockar. Helt enkelt.

Så hädanefter hänvisar jag er till min nya blogg. Adressen är nästan detsamma. Och jag hoppas ni följer med mig, ni 13 - 18 läsare som brukar kolla in här. För från och med nu kommer denna bloggen dö. Inte försvinna, men dö.

Så hädanefter, finns jag här.

http://aimformyheart.tumblr.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0