Fredag.

Dålig update, I know. Men skulle ju egentligen varit ledig i dag, men dom ringde från jobbet så fick hoppa in och jobba några timmar, då någon var sjuk. Sedan efter jobbet åkte jag bara hem och bytte om och sen åkte jag med mamma och syrrorna till Skövde.

Dock hade min receiver inte kommit än. Och dom visste inte direkt när heller, kanske nästa Torsdag. Så vi får se. Snart gått en månad sen dom sa den skulle finnas. Men men, så det enda jag handlade var en till krukpojke. Sweet.

Nu dricker jag kaffe och kollar på The Ringer. Funny movie. Ska jobba hela helgen, kväll både Lördag och Söndag. Och i morgon börjar jag 14.00 redan, så i dag blir det bara till att ta det lugnt. Hörs later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0