Ingen film?

Tror inte det blir film i kväll. Blev lite ändrade planer. Det är så här, att eftersom vi samlas ombytta och klara när vi ska springa måste man göra av nycklar & mobil någonstans. Och jag som är master of att tappa nycklar vill inte springa med dom. Så jag lämnade sådana saker hos mor.

Därför, så blev det så att jag gick dit efter träningen och åt mat, drack kaffe och småkollade lite på den underbara filmen Crank. Mamma var helt inne i den, fnissade till ibland. Det var fint.

Nu sitter jag och lyssnar på Liptones, saknar Sofia. Och Zandra med vetskapen om att hon faktiskt flyttar hem hit till våran lilla trygga skitstad. Men det kommer bli bra, det vet jag.

Sommaren är vår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0