Lazy day, so far.

Varit rätt slappt i dag. Vaknade halv 8, lagom pigg men efter att ha somnat runt 3 kände jag att jag behövde en eller 2 timmar sömn till. Drog md mig täcke och kudde och krashade i soffan. 1 eller 2 timmar blev 4. Men det var skönt.

Sedan har tränat mitt obligatoriska pass då jag i kväll har löpträning (fy fan) och då är det skönt att bara kunna gå hem och duscha istället för att först dra fram hantlarna. Sedan har jag hävt i mig pasta och köttbullar och sitter nu i skrivandes stund med favvokoppen med kaffe. Ska varva ner och bara ta det lugnt till det är dags att dra på sig löparskorna och trotsa kyla och vind för att springa slut kroppen i någon timme.

Lovely.

Dagens bästa ändå, är nog att Zandra bestämt sig för att flytta hem igen. Hon kommer redan i morgon. Och med lite tur, så blir vi nästan grannar igen. Sweet.

Hörs.

Kommentarer
Postat av: stephany

måste gillas!

2010-01-21 @ 15:30:28
URL: http://tigeryouth.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0