Lugn kväll.

Mamma och syrrorna var här en stund. Jag lagade Curry Mandalay, som uppskattades, skall tilläggas. Dessutom fick mamma lite blommor & presenter. Kollade lite på Let's Dance med en kopp kaffe och sedan drog dom sig hemåt.

Nu sitter jag här och tar det lugnt. Ska nämligen jobba klockan 10 i morgon, så det blir en lugn kväll för mig. Ska koka mig lite kaffe, dra på mjukisbyxorna och chilla framför datorn hela kvällen. Måste försöka komma i säng tidigare än 3 i dag i alla fall.

Här är föresten mina skor jag fick hem i dag. Jag gillar. Dock är dom väl kanske lite väl sommriga för 20 minus och 1 meter snö? Men who cares.



Dessutom har det blivit lite filmer inhandlade i veckan också. Hittade dom på jobbet. Som hittat. 59:- respektive 39:- styck. Långben är så oerhört fin, och en favorit när jag var yngre. Crank kan vara en av de bästa actionfilmerna någonsin. Dessutom är det ju Jason Statham, en av min och Sofias favoritskådespelare.


Men men, nu blir det kaffe och mjukisbrallor! Uppdaterar sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0