Mitt 2009.

Svårt att säga hur mitt år var. Det känns som att allting bara har rullat på. Men det här året har jag genom allt dåligt, allt bra och allt jävligt haft min Sofia vid min sida. Allt är så mycket enklare med henne.

Januari
- Firade in det nya året med min älskling och vännera hos Zandra/Anna.
- En era med helt jävligt mycket tv-spelande började.
- Firade en fest i Zandra och Annas ära där jag hamnade bredvid fullaste gubben på festen.
Zandra fick även en fin tisha av oss. Med en enhörning på.

Februari
- Hade väl mer eller mindre äntligen fått ordning på min lägenhet.
- Firade Alla Hjärtans Dag med någon jag älskade för första gången.
- Fotade en hel del.

Mars
- Saknade sommaren.
- Gaddade klart insidan av armen. Gjorde så in i helvete ont.
- Spelade MYCKET xbox.
- Köpte Resident Evil 5. (som jag och Mårten drog igenom på några veckor.)

April
- Fyllde 21. Gammal är jag.
- Hade födelsedagsfest med grillning på balkongen.
- Gaddade bröstet. (Snyggaste tatueringen jag har.)
- Såg underOATH LIVE!!!
- Firade ett halvår med Sofia <3

Maj
- Skaffade ny blogg.
- Var på fest hos Mårten med badtunna och grillning.
- Sommaren hade äntligen kommit.

Juni
- Älskling tog studenten. Jag har aldrig varit mer stolt.
- Var på Romeo & JuliaGöteborgsoperan (Sofias ena studentpresent från mig)
- Var en hel del fest.
- En hel del häng med Mårten (som med resten av året)
- Blev fullast ever på midsommar och däckade vid 21. När jag börjat dricka vid 19. WIN!

Juli

- Var på Liseberg.
- Hade semester.
- Var på Hulstsfredsfestivalen. Min första riktiga festival. BÄST!
- Även här en hel del fest, grillning och häng i solen.

Augusti
- Mer fest.
- Mer sol.
- Jag och Mårten drog igenom Left 4 Dead.

September
Flyttade till ny lägenhet efter att ha fått en dumjävel till hyresvärd.
- Tapetserade i nya lägenheten med far.
- I allt flyttkaos flyttade jag och Sofia ihop officiellt <3

Oktober
- Jag och älskling firade 1 år! <3
- En hel del donande i lägenheten.
- Mer tapetserande.

November
- Sofia fyllde 19 år gammal! Fick en söt kappa av mig i present.
- Kollade 2012 och New Moonbio.

December
- Skaffade en iPhone!
- Stressade inför jul.
- Kollade Avatar på bio.
- Jobbade röven av mig.
- Firade jul med Älskling och resten av familjen (på olika dagar).
- Fick massa fina julklappar.
- Firade nyår med ett gäng vänner och med älskling.

Och nu är det 2010. Och jag har en massa mål jag önskar uppfylla, om jag ändå hade lite mer styrka att genomföra dom. Men nu är det ett nytt år. Och allt ligger framför mig, dig, oss. Och jag hoppas på fler äventyr, festivaler, tv-spelskvällar, och öldrickande. Med mina vänner och min flickvän. Det här året kommer bli bra.

Det vet jag.

Kommentarer
Postat av: sofia

sötaste älskling är du, vad hade jag gjort utan dig <3

2010-01-05 @ 21:58:37
URL: http://letsplayitloud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0