Random.


© Cristoffer Mellberg

Tog denna bilden helt random när jag gick till mamma i går. Det är bakom en thai-resturang. Men det var så mycket färger på ett och samma ställe så knäppte av en bild. (även om det var -15 och det tog emot att ta av sig vantarna.)

I dag är det Fredag. Och jag är ledig. Dessutom fyller min mamma år i dag, så jag har bjudit hit henne och systrarna på mat. Blir nog Curry Mandalay. Men det är inte förens kvällen. Innan dess måste jag diska, städa, handla lite och kanske gå till pappa en stund beroende på när han slutar jobbet. Dessutom vill jag fota, för det är jag sugen på.

Så kanske ska försöka komma upp tidigt i morgon? Det är nog lättare sagt än gjort är jag rädd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0