The Descent.


The Descent: Part 2

Neil Marshall som har gjort The Descent (1) är en av mina favoritregissörer som även har gjort Doomsday & Dog Soldiers. Det är brittiskt, det är lite roligt, det är spännande och det är så jävla snyggt fimat på sina ställen. Jag gillar hans filmer.

Därför blev jag besviken när jag såg att The Descent 2 inte gick på bio här omkring, utan bara i storstäderna. MEN, nu efter lite research har jag fått reda på att det inte är Neil Marshall som varken skrivit eller regisserat 2:an. Det gör mig lite ledsen, men samtidigt lite lättad för då gör det ingentin om den inte är bra.

Dessutom klarar jag nog av att hålla ut till jag kan se den här hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0