Tidig morgon.

Uppe tidigt är jag. Men ska bara berätta en grej sen ska jag lägga mig under täcket i soffan och titta på Flickan som lekte med elden.

MEN, i går när jag kom hem från jobbet var allt som vanligt. Jag tog av mig jacka och skor. Gick till toaletten och skulle snyta mig. Pappret var slut, så jag gick tillbaka till garderoben och hämtade papper. Snyter mig för att sedan gå på toaletten. Med öppen dörr.                    

Sedan ska jag gå in till sovrummet och byta om till mjukisbyxor. Tänder i taket. Ser byxorna, men ser något i sängen bredvid. OCH DÄR SITTER SOFIA! Blev inte direkt rädd, men ger ändå ifrån mig ett litet och väldigt fult skrik.

Sen är jag gladaste pojken i världen igen.

Kommentarer
Postat av: sofia

Haha jag höll på att dö av skratt när du gick förbi sovrummet men inte såg mig x) o ännu roligare var det sen. Kommer aldrig glömma det där (a) o så skönt att vara hemma igen <3

2010-01-27 @ 11:45:34
URL: http://letsplayitloud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0