Tired boy.


/iPhone

Jag sov inte bra inatt. Somnade kanske vid halv 2, sedan vaknade jag vid halv 5 av att jag blödde näseblod. Sweet. Sen kunde jag inte somna om på ett par timmar, och sen gick jag upp kvart i 9. Så jag var aningen trött på jobbet, indeed.

Men jobbet gick rätt fort, dock fick jag jobba över ett par timmar då en var sjuk. Detta betyder även att jag ska jobba i morgon. Men Söndag = cash, så jag klagar inte. Så upp tidigt i morgon, så det händer nog inte så mycket ikväll. Ska kanske dra bort till far och hälsa på lite. Dricka lite kaffe och så. För det är ju nice ändå.




/iPhone

När jag gick till jobbet imorrse var det så fint ljus att jag var tvungen att knäppa några bilder. Dock är ju kameran på iPhone som den är. Men ändå. Det var fint ute.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0