Träning.


Soon to be konstgräsplan. /iPhone

I dag drar försäsongen i gång. Börjar lite "lätt" med löpträning. Och eftersom jag är ny i klubben har jag inte en aning om hur deras sådana träningar ser ut. Så antingen dör jag, eller så överlever jag.

Var hos far och lånade hans löparskor förut, och då knäppte jag denna bilden. Det ska bli en konstgräsplan, vet dock inte när den är färdig. Vore gött om det vore snart. För försäsongen innehåller även så småningom grusträning. Vilket inte är så jävla rockigt. Eller jo, det är rätt stenigt faktiskt. Men ni fattar.

Inte gjort ett skit i dag för övrigt, så lame day. Måste diska, kanske efter träningen. Hörs då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0