Tung skalle.

Har varit helt slut i dag, och helt tung i skallen efter gårdagens långa arbetspass + lite sömn den senaste veckan. Fick även hoppa in tidigare i dag då en var sjuk, så började en halvtimma tidigare och slutade en timma senare. Men det var inte så farligt, även om jag var tröttare än tröttast i morse. Gick upp ur sängen, satte mig på en stol, självdog, svepte ett glas julmust och gick till jobbet.

I was like a dead fish.

Anywho, har tränat, duschat och ätit. Nu dricker jag kaffe i väntan på att Jocke ska komma hit, så vi ska spendera ytterligare några timmar framför Left 4 Dead 2. Lovely. Dock saknar jag min Sofia. Jätte-mega-mycket.

Ledig i morgon, så vi hörs nog ikväll/natt. Nu ska jag mejja zombies!

Kommentarer
Postat av: sofia

saknar dig ännu mer älskling :(

2010-01-13 @ 20:10:50
URL: http://letsplayitloud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0