Update.

Varit lite lame här i bloggen men w h a t  t h e f u c k, my girl är hemma igen. Igår var jag ledig, dock inte Sofia som skulle på möte/föreläsning vid 10, så hon var uppe tidigt. Jag kunde dock inte sova när hon gått utan gick upp vid 10, lade mig i soffan och myste framför Flickan som lekte med elden.

Sofia kom hem och vi myste framför filmen lite innan vi båda drog vidare till olika ställen. Jag drog till mor för att kolla upp mer om Londonresan (som nu bokad och klar, mer om det sen) och Sofia åkte till Falköping för att möta upp sina föräldrar som kom med hennes saker, och även för att titta på en ny mobil.

Hem kom hon, med en ny mobil. En Sony Ericsson X1. Helnice, heldyr mobil. Så nu är hon glad flicka.

I dag skulle jag egentligen vara ledig, men pga av sjukdom på jobbet fick jag hoppa in och ta hand om frukten. Så jag har jobbat 7 - 16 i dag. Rätt segt. Ska jobba i morgon och på Fredag också, sedan är jag ledig i helgen.

Efter jobbet har vi bara käkat grillad kyckling med baguette och kollat på Janne Långben The Movie. Fin film, indeed. Men nu fick ni en aningen fet update. Skriver kanske sen.

C'ya.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0