You & Me against the world.


© Cristoffer Mellberg

En gammal bild från när jag fotade Zandra förra året. Har dock beskurit den lite nu.

Efter att ha jobbat nästan enbart kvällar i ett par veckor har jag helt logiskt lyckats vända på dygnet, vilket resulterat i att jag har en tendens att sova till 1 nästan varje dag. Dock skall tilläggas att jag inte somnar förens 3-4 på morgonen.

Anywho, ska jobba kväll i dag IGEN. Dock är jag ledig ett par dagar sen, vilket känns riktigt skönt. I morgon måste jag städa & diska, köpa lite "hår" till vår nya krukpojke och sedan blir det nog xbox-lir med Jocke på kvällen. Kanske klarar ut Left 4 Dead 2. Vem vet.

Nu gör jag mat, sen blir det kaffe & chill till det är dags att dra till jobbet. Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0